miercuri, 5 ianuarie 2011

JURNALUL UNEI BALERINE

                                                         Sfarsitul vacantei...04.01.2011.

Eee....ultima zii de vacanta!! Off..;Vai..; tot felul de interjectii imi vin prin cap care descriu dezamagirea ca incepe scoala.Chiar daca mi-a lipsit putin...doar putin, nu prea mult scoala tot nu vreau sa incep..apoi cand m-a gandesc ca inca din prima zii am test la biologiee imi piere cheful sa mai merg la scoala.Dar sa nu mai vorbesc despre scoala ca ma deprima. Sa vorbim despre balet...ooo ce mult imi place!!
Apropo de balet azi pe cand eram prin oras, holbandu-ma la vitrinele impopotonate cu rochii si haine am primit sms dorit:D . Lectiile se vor face si aici la Medias iar eu am marea onoare sa merg la desciderea scolii de balet numita"LE BALLET".Abia astept!!!!!!!
Ei bine astazi a fost o zii plina.. am dat o fuga pana in Cluj pentru a-mi cumpara un body pentu antrenamnte si am dat de niste flecsibili.Nu am rezistat sa nu ii iau dar; spre surpriderea mea eu nu avem destui bani. Noroc ca a fost seiful cu mine.:)) Spun seif fiindca era tata cu mine, omul care ma rasfata, sunt galusca lui preferata..:))Ei bine mi-am indeplinit dorinta: de a avea flecsibili;dar dorintele mele nu au ajuns la apogeu..:P
Ei bine nu prea mai rezist...Noapte buna!!!

2 comentarii: