luni, 3 ianuarie 2011

JURNALUL UNEI BALERINE

                                                        02.01.2010
A doua zii din an.. azi nu mam simtit prea bine, credeam k totul e ciudat; pentru asta am facut descrierea: Din nou in cerc. M-am blocat aici. Nu, nu ajungem nicaieri asa. Eu tac, tu poate taci ca tac eu, sau poate taci de nepasare. Cine mai sta sa se intrebe? Sunt trista. Tare trista. Asa de trista ca nu mi mai simt nici Soarele din mine. Sunt stinsa. Sunt intr un cerc bolnav si ma invart, ametita, fara lumina, intr-o tacere idioata si apasatoare. Nu-mi mai doresc sa vii. Nu-mi mai doresc nimic. Am secat cu totul. Nu mai am vise si nu mai am sperante. Simt ca TU m-ai ucis. Atatia oameni care m au izbit, dorind sa -mi faca rau, atatia care mi-au facut rau, incomensurabil… TU m-ai putut ucide. Fericire..? Zambete..? …Vise desarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu