luni, 3 ianuarie 2011

JURNALUL UNEI BALERINE

                                              Sambata   01.01 2011
Toată lumea face balet? Am căutat azi timp de două ore un body pe la magazinele care ştiu că ţin articole de balet. În final am găsit unul care m-a incântat. Totul în grabă. Am ajuns la ballet art cu un minut înainte să înceapă lecţia. A mai venit o balerină nouă, Ioana. Azi am fost ceva mai solicitată decât data trecută şi m-am cam supărat pe mine că nu întind vârfurile cum trebuie. În loc să le întind în interior, normal, la mine întins înseamnă în exterior. Nu ştiu de ce fac lucrul ăsta că iniţial ştiu cum ar trebui să procedez. Am ceva dureri de degete faţă de data trecută dar îmi place din ce în ce mai mult. Am tot vorbit cu Ioana despre balet şi spectacolele de la Operă. Foarte rar azi lumea mea merge la operă sau la un spectacol de balet. Îmi spunea că cei din anturajul ei se uită ciudat când aud de balet. La mine din contră, toţi îmi zic balerina şi tot datorită lor am început să fac balet. Am reuşit să corup mai mulţi oameni şi mergeam împreună la spectacole la ONB. Acum nu prea mai mergcu mine, dar am fost singură. Ca şi fetele de altfel. Îmi ziceau azi că nu prea vine lumea dar am hotărât să mergem împreună la gala de pe 24.
     Ma mai bucur  de cateva zile de vacanta.....urasc sa incep scola, mai merg  pe la cumparaturi , mai vad si eu lumea....dar acum  sunt obosita. Noapte buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu